FAQ

 

Algemeen

Hoe wordt mijn ticket bezorgd?

Afhankelijk van het event waarvoor je tickets bestelt, zullen de tickets per post via aangetekende zending worden opgestuurd of naar jou worden gemaild in de vorm van een E-ticket dat vervolgens moet worden afgedrukt.

Indien je wenst kunnen tickets ook naar de organisator worden doorgestuurd die dan klaarliggen aan de ingang.

Dus:

  • via mail
  • via aangetekende zending ( + 10 euro )
  • laten doorsturen naar de organisator

 

Welke betaalmethodes zijn mogelijk?

Er kan worden betaald per overschrijving, Maestro, Visa of Mastercard. Betalingen per overschrijving worden maar toegelaten tot max. 8 dagen vóór een event, teneinde tijdige verwerking te garanderen. Bij betaling per betaalkaart  wordt het ticket direct bezorgd via post of email. Bij betaling per overschrijving, wordt het ticket bezorgd na ontvangst van de betaling.

Dus:

  • via overschrijving naar BE31 375 111 111 155 met vermelding van het ordernummer
  • via betaalkaart (MAESTRO, VISA of MASTERCARD)

 

Wat is de betalingstermijn?

De betalingstermijn is 1 week.

Groepsbestellingen vanaf 50 tickets genieten een meer flexibele betalingstermijn. Neem gerust contact op met Boek Je Ticket op het nummer 0902 69 666 of via mail op info@boekjeticket.be.

 

Tot hoe lang vóór een event kan ik tickets boeken?

Tickets kunnen online worden geboekt tot 1 dag vóór de voorstelling wanneer ze worden betaald met kredietkaart. Binnen de 8 dagen voorafgaand aan de datum van het event, kan er niet meer worden betaald per overschrijving.

 

Kan ik zelf mijn plaatsen kiezen?

Als het event werkt met genummerde plaatsen, kun je zelf plaatsen kiezen op het interactief zaalplan. Het systeem zal hierbij steeds eerst plaatsen suggereren – het staat je al dan niet vrij dit voorstel te accepteren. Gelieve steeds zoveel mogelijk aaneensluitende plaatsen te kiezen.

 

Wat als ik na betaling mijn ticket niet ontvangen ?

Indien je koos om je tickets via mail te ontvangen, kijk dan even in je spamfolder of de map 'ongewenste emails' van je mailprogramma!

Indien je op minder dan 7 dagen vóór het event nog geen ticket hebt ontvangen, contacteer ons dan even. Wij checken in dat geval de status van je ticket en zorgen er desnoods voor dat je ticket klaarligt aan de ingang van het event. Je kan bereiken via mail naar info@boekjeticket.be

 

Wat als ik mijn ticket verloren ben?

Het is erg belangrijk dat je het ticket mee hebt bij de toegangscontrole van het event. Heb je je ticket verloren of vergeten, is terugbetaling niet meer mogelijk en zal de toegang tot het event ontzegd worden.

 

Is Boekjeticket ook telefonisch bereikbaar?

Je kan ons elke werkdag tussen 14u en 17u  bereiken op het nummer 0902 69 666 (€ 1 per minuut), dit enkel voor noodgevallen en niét voor boekingen.

 

Ik slaag er niet in om tickets te reserveren. Welke oplossing is er?

Hulp nodig bij het reserveren van je tickets? Vul het invulformulier in, en wij bezorgen je via mail de betalingsgegevens voor overschrijving.

 

Welke algemene voorwaarden gelden op Boekjeticket?

De algemene voorwaarden kan je nalezen op de website van boekjeticket.be.

Het boeken van tickets via boekjeticket.be of via 0902 69 666 houdt in dat je de algemene voorwaarden aanvaardt.

 

Kan ik het logo van Boekjeticket downloaden?

Wie het logo van Boekjeticket nodig heeft voor print, kan hier het logo in vectorieel formaat downloaden.

 

 

E-ticket

Wat als ik geen printer heb om mijn E-ticket uit te printen?

Een E-ticket is absoluut noodzakelijk om toegang te krijgen tot het event. Indien je zelf niet kan printen, telefoneer dan tussen 14u en 17u naar 0902 69 666 (€ 1 per minuut) en 'Boekjeticket' stuurt in dat geval het ticket aangetekend via de post op tegen een meerprijs van 10 euro.

 

Wat als ik mijn E-ticket niet ontvangen heb via mail?

Misschien is het E-ticket in de Spam-folder terecht gekomen (ongewenste e-mail) van je mailprogramma.
Bel ons tussen 14u en 17u op 0902 69 666 (€ 1 per minuut) en 'Boekjeticket' stuurt in dat geval het ticket aangetekend via de post op tegen een meerprijs van 10 euro of kan het gratis laten doorsturen naar de organisator om klaar te leggen aan de ingang.

 

Wat als ik mijn E-ticket verloren ben?

Het is erg belangrijk dat je het e-ticket mee hebt bij de toegangscontrole van het event. Heb je je e-ticket verloren of vergeten, is terugbetaling niet meer mogelijk en zal de toegang tot het event ontzegd worden. Je E-ticket kun je wel opnieuw afdrukken.

 

Is mijn E-ticket ook geldig als het in zwart-wit is uitgeprint?

Ja. Zolang het E-ticket (en dan vooral de barcode) voldoende leesbaar is, mag het ticket ook in zwart-wit worden uitgeprint.

 

Wat als ik mijn E-ticket meermaals uitprint?

Los van het feit dat 'Boekjeticket' zal optreden tegen elke vorm van fraude, heeft het geen nut enige poging in die richting te ondernemen. Elk ticket heeft een unieke barcode. Slechts de barcodes die geldig zijn voor het bewuste event, worden bij de toegangscontrole geaccepteerd. Wanneer een barcode twee keer wordt gescand, krijgt de persoon die zich met een identieke barcode aanmeldt geen toegang tot het event. Slechts één ticket zal dus geldig kunnen gebruikt worden.

 

Privacy

 

Waarom moet ik mijn personalia opgeven als ik een ticket wil boeken?

Om de correcte naam op het ticket te vermelden en de betaling te checken, hebben we je persoonlijke gegevens nodig.

 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Alle verstrekte gegevens worden met zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid behandeld. Je gegevens worden enkel gebruikt door 'Boekjeticket' en de organisatoren voor een goede afhandeling van de bestelling en voor marketingdoeleinden. Ze worden door 'Boekjeticket' niet bezorgd aan derden.

 
 

Nieuwsbrief

 
 
RK